Často kladené otázky
Nakupování v internetovém obchodě agatanabytek.cz
Objednávka »
- Musím si vytvořit účet, abych mohl uskutečnit nákup?
Ne. Můžete využít možnost nákupu bez registrace. Vytvoření účtu je volitelné. - Jaké jsou výhody založení účtu?
Založení účtu na agatanabytek.cz je spojeno s mnoha výhodami. Pokud máte účet, máte přístup k seznamu vašich objednávek, nahlédnete do podrobností a stavu jejich realizace. S účtem můžete také zkontrolovat stav reklamace. Uvidíte tam také všechny produkty, které jste označili jako oblíbené, a přidáte a změníte své údaje. - Mohu si objednat zboží na jinou adresu, než je adresa uvedená při registraci?
Ano, před zahájením platby si můžete vybrat jinou dodací adresu. Pokud to neuděláte, systém automaticky nastaví adresu, která byla poskytnuta při registraci. - Mohu změnit svoji objednávku a například k ní přidat produkty?
Dokud nekliknete na tlačítko “Objednávka s povinností platby“ , můžete svoji objednávku volně upravovat. Po zadání objednávky - ztratíte tuto možnost - produkty už není možné přidávat ani odebírat z objednávky. V takové situaci je potřeba příslušnou objednávku zrušit a zadat novou. Odpověď na otázku Jak mohu zrušit objednávku najdete níže.- Jaký je stav mé objednávky?
O jakékoliv změně ve stavu vaší objednávky budete informováni e-mailem a v některých případech také SMS zprávou. Pokud máte jakékoliv pochybnosti ohledně stavu vaší objednávky, kontaktujte nás zasláním e-mailu, který najdete po kliknutí na: kontakt. - Proč musím čekat tak dlouho, než bude moje objednávka zpracována?
Mnoho našich produktů (většina dekoračních předmětů, osvětlovacích těles, doplňků a některé položky nábytku) je okamžitě k dispozici a připraveno k odeslání hned po zadání objednávky. Nicméně některé položky nábytku je nutné objednat u výrobce - vyrábíme je na objednávku individuálního zákazníka. Proto může být nutné počkat trochu déle. Informace o předpokládané době dodání takového nábytku naleznete na stránce produktu a v nákupním košíku. Jakmile je objednaný nábytek ve skladu, okamžitě o tom informujeme kurýrní společnost, abychom vám ho co nejdříve doručili.
- Chci, aby mi objednávka dorazila rychleji. Můžu urychlit její zpracování?
Bohužel to není možné. Námi stanovená lhůta vychází z času potřebného k přípravě a doručení vámi objednaného zboží (v případě zboží na individuální objednávku – i jeho výroby). Ke všem objednávkám zadaným v našem obchodě přistupujeme stejně a prioritně. - Mohu rozdělit svou objednávku a vyzvednout některé produkty dříve a jiné později?
Bohužel to není možné. Pokud vytvoříte objednávku složenou z několika produktů, dodací lhůta odpovídá nejdelší dodací lhůtě produktu obsaženého v objednávce. To znamená, že pokud objednávka zahrnuje zboží dostupné ihned a zboží s prodlouženou dostupností (vyrobené na zakázku), objednávka bude připravena k odeslání až po obdržení posledního produktu v objednávce. Pokud si přejete některé produkty dostat dříve, zadejte dvě samostatné objednávky: jednu na zboží dostupné rychleji a druhou na zboží s delší dodací lhůtou. - V mé objednávce chybí položky – co mám dělat?
V tomto případě nás prosím kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře. - Produkt, který jsem obdržel, je poškozený – co mám dělat?
Pokud jste si všimli poškození obalu při doručení, informujte o tom kurýra, aby mohl sepsat škodní protokol :- Pokud vám objednávku doručila společnost DPD, informujte kurýra, který sepíše škodní protokol. Poškozené zboží si však nemůže odvézt. V tomto případě je nutné podat reklamaci u naší společnosti a vyčkat na kontakt z naší strany.
- Pokud zásilku doručila společnost Zadbano, informujte kurýra o poškození – může ihned převzít celou objednávku nebo její poškozenou část.
Pokud jste si poškození všimli později po vybalení produktu, podejte reklamaci prostřednictvím formuláře a vyčkejte na další pokyny. Nezapomeňte, že poškozené zboží nelze odeslat zpět bez předchozí konzultace s námi. - Pokud je produkt, který jsem obdržel, poškozený nebo vadný – musím ho poslat zpět?
Pokud jste obdrželi poškozený nebo vadný produkt, nejprve nás kontaktujte prostřednictvím formuláře. Po analýze vaší žádosti vám poskytneme pokyny, jak dále postupovat. Nikdy produkt nevyhazujte ani neničte, dokud neobdržíte pokyny od našich zaměstnanců.
Platba »
- Jak mohu zaplatit za zboží?
Platbu můžete provést následujícím způsobem:- Online platbou - pomocí bezpečných elektronických plateb (online bankovní převod, platební karta, Google Pay, Apple Pay) prostřednictvím TrustPay.
- Tradičním převodem - po zadání objednávky Vám zašleme e-mailovou zprávu obsahující údaje potřebné pro provedení platby.
- Dobírkou za svou objednávku zaplatíte kurýrovi v hotovosti nebo platební kartou. Tato možnost platby je dostupná pouze pro produkty, které jsou v době nákupu skladem.
- Dárkovou e-kartou - pokud chcete zaplatit e-kartou, vyberte jako způsob platby "Platba dárkovou e-kartou", poté zadejte číslo e-karty a klikněte na Potvrdit.
- Skip Pay - Odložená platba
- Skip Pay - Nákup na třetinu
- Platební odkaz nefunguje - co mám dělat? Musím zadat novou objednávku?
Pokud jste zadali objednávku a chcete zaplatit online převodem, ale po kliknutí na platební odkaz se něco pokazilo, objednávka je stále aktivní a můžete za ni zaplatit. Aktivní platební odkaz najdete v potvrzení objednávky, které jsme Vám zaslali na e-mailovou adresu uvedenou při zadávání objednávky. Pokud nefunguje ani odkaz ve zprávě - kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře. Není nutné zadávat novou objednávku. - Po kliknutí na tlačítko "Objednávka s povinností platby" jsem se chtěl vrátit k předchozímu kroku a teď nemohu zaplatit za svou objednávku. Co mám dělat?
Na Vaši uvedenou e-mailovou adresu jsme poslali potvrzení objednávky, ve kterém najdete platební údaje. Pokud přesto máte problémy s platbou - kontaktujte nás. Pamatujte, že Vaše objednávka je stále aktivní - na platbu máte čas až 5 dní od okamžiku zadání objednávky. Pokud nebude v tomto čase uhrazena, objednávka bude automaticky zrušena. - Nemohu dokončit platbu za moji objednávku. Znamená to, že je okamžitě zrušena?
Zadaná objednávka se uloží v našem systému a bude čekat na platbu 5 dní. Pokud máte problémy s platbou za objednávku, kontaktujte nás, problém společně vyřešíme. - Kdy dostanu doklad o koupi za moji objednávku?
Po odeslání objednávky obdržíte e-mailovou zprávu. V příloze najdete dokumenty k vaší objednávce. - Chtěl bych udělat objednávku na firmu - jak to mohu udělat?
Ano, samozřejmě! Při objednávce stačí v druhém kroku, kde zadáváte své údaje, zvolit možnost „Objednat jako: firma“. Poté můžete vyplnit všechny potřebné firemní údaje. - Ztratil jsem fakturu - co mám dělat?
Kontaktujte nás - vystavíme Vám duplikát faktury. - Co je to dárková e-karta?
Dárková e-karta je způsob platby, který můžete využít při nákupu online. Virtuální kartu vydává náš internetový obchod. Pokud chcete využít kartu, stačí pokud během nákupů zvolíte způsob platby dárkovou e-kartou a uvedete platný kód karty. - Jak dlouho je dárková e-karta platná?
Období, během kterého e-kartu můžete využít, je 24 měsíců od data vydání. - Jak mohu zkontrolovat zůstatek na mé dárkové e-kartě?
Výši dostupných prostředků na e-kartě si můžete zkontrolovat na webové stránce www.agatanabytek.cz/darkova-ekarta. - Kde mohu zakoupit dárkovou e-kartu?
Dárková e-karta je vydávána pouze v rámci určitých prodejních akcí, které jsou dostupné v e-shopu www.agatanabytek.cz. V současnosti není možné zakoupit e-kartu samostatně.
Doručení »
- Jaké možnosti doručení mohu využít při nákupu na agatanabytek.cz?
Při objednávce na agatanabytek.cz můžete využít několik možností doručení:- Kurýr DPD - pro malé zásilky
- Kurýr Zadbano - pro většinu nábytku
V závislosti na konkrétních okolnostech mohou být některé formy doručení omezené nebo nedostupné.
- Kolik mě bude stát doručení zásilky kurýrem?
Náklady na doručení závisí na velikosti a hmotnosti vaší objednávky. Náš systém automaticky vypočítá náklady na dopravu pro každý produkt - tyto informace jsou viditelné na kartě produktu. Je důležité si uvědomit, že při koupi více položek nemusí být konečná cena doručení součtem nákladů na doručení jednotlivých produktů - v případě kombinované dodávky je obvykle cena doručení nižší. Výsledná cena dopravy bude uvedena v košíku.
- Budete mě informovat, kdy a v jakém čase bude objednaný nábytek doručen?
Objednávky nábytku jsou realizovány prostřednictvím dopravní společnosti Zadbano a standardně jsou doručovány v pracovní dny v čase od 8:00 do 18:00. O konkrétním termínu dodání vaší objednávky budete informováni společností Zadbano hned, jak obdrží informaci o vaší objednávce. - Mohu si objednávku vyzvednout přímo ze skladu internetového obchodu?
Ne. Objednávky jsou doručovány na uvedenou adresu a není možné je vyzvednout přímo ze skladu internetového obchodu. - Objednaný kus nábytku se nevejde do dveří - je možné ho rozložit?
Nábytek dodáváme v demontovaném stavu, jak jen to je možné. Výjimkou je odstranění všech předinstalovaných nábytkových nožiček. Přepravní společnost nábytek nerozebírá za účelem doručení na adresu uvedenou v objednávce. Proto vás prosíme, abyste v místě, kam má být doručen, věnovali zvláštní pozornost rozměrům nábytku a šířce vchodových dveří a schodiště. U nábytku, který vyžaduje montáž (posílaného ve více balících) - pro posouzení možnosti vynesení zásilky na vámi určené místo vezměte v úvahu rozměry celého nábytku uvedené na kartě produktu. - Je možné si objednat službu montáže nábytku?
Bohužel to není možné. - Mohu si objednat vynesení a odvoz starého nábytku, místo kterého jsem si koupil nový?
Bohužel to není možné.
Vrácení zboží a reklamace »
- Nejsem spokojený s nákupem. Mohu vrátit svou objednávku nebo její část?
Pokud jste spotřebitel nebo jiná oprávněná osoba, můžete online objednávku vrátit do 14 dnů od dne přijetí. Pokud se takto rozhodnete, vyplňte elektronický formulář dostupný na adrese www.agatanabytek.cz/odstoupeni-od-smlouvy. Zboží zašlete na vlastní náklady na adresu: AGATA S.A., Magazyn Centralny - Brama 1, Majków Duży 6B, 97-371 Wola Krzysztofoporska, Polsko. Před vrácením nábytku nás prosím kontaktujte.
Podrobné informace o právu na odstoupení od smlouvy naleznete zde. - Mohu počítat s pomocí při objednání dopravy nábytku, který chci vrátit?
V případě vrácení nábytku doporučujeme využít služby profesionální kurýrní společnosti specializované na přepravu nábytku, která zboží bezpečně doručí na náš sklad. Jednou z takových společností, se kterou spolupracujeme, je společnost ZADBANO. Kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře a domluvíme se na podrobnostech - výhodný termín a náklady na vrácení zboží. Nezapomeňte správně připravit nábytek, který chcete odeslat. - Mohu vrátit nábytek, pokud je již smontovaný?
Pokud jste spotřebitel nebo jiná oprávněná osoba, nábytek můžete vrátit v jakémkoli stavu, včetně smontovaného. Pamatujte však, že jste odpovědní za snížení hodnoty věci vyplývající z jejího používání jiným způsobem, než bylo nutné pro zjištění povahy, vlastností a fungování věci. Pokud byla hodnota zboží snížena v důsledku montážních chyb nebo nesprávného použití - může vám to být účtováno. Dbejte na správnou ochranu a balení nábytku (zejména smontovaného), aby nedošlo k poškození během přepravy. - Jak zabalit produkt, který chci vrátit?
Pokud je to možné, zabalte vrácené produkty do původního obalu. Pokud to není možné, zajistěte je tak, aby se při zpětné přepravě nepoškodily. - Mohu vrátit matraci?
Ano, i na matrace se vztahuje zákonné právo na odstoupení od smlouvy. Pamatujte však, že vrácená matrace by neměla nést stopy používání, protože odpovídáte za snížení hodnoty vrácené věci v důsledku jejího používání jiným způsobem, než bylo nutné pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti věci. - Vrátil jsem produkt - kdy mi budou vráceny peníze?
Vrácení peněz za produkty a dopravu bude provedeno okamžitě, nejpozději však do 14 dnů od dne, kdy jste nás informovali o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Vyhrazujeme si právo odložit vrácení peněz, do času doručení produktů na náš sklad nebo doručení potvrzení o jejich odeslání. Pokud jste si při nákupu zvolili jiný způsob doručení, než je nejlevnější dostupný v nabídce - vrácení peněz za zásilku nebude zahrnovat dodatečné náklady. Vrácení peněz bude provedeno stejným způsobem, jaký jste použili při platbě za objednávku, pokud jste nesouhlasili s jinou formou. - Jak mohu nahlásit reklamaci?
Reklamaci je nejlepší nahlásit vyplněním reklamačního formuláře. Budete potřebovat číslo faktury. Pokud je to možné, přiložte k formuláři i fotografie vady výrobku. V příloze přiložte protokol o škodě, pokud jste ho sepsali spolu s kurýrem. Reklamace můžete podávat i jiným, zákonem povoleným způsobem (například e-mailem nebo písemně). - Kdy se bude moje reklamace posuzována?
Maximální čas na zpracování vaší žádosti je 30 dní. Toto je datum, do kterého byste měli být informováni, zda byla reklamace schválena nebo zamítnuta. O výsledcích reklamačního řízení a dalším postupu Vás budeme informovat zasláním zprávy na e-mailovou adresu uvedenou v reklamaci nebo jiným způsobem (pokud e-mail neuvedete).
Ochrana osobních údajů »
- Jsou moje osobní údaje v bezpečí?
Samozřejmě, osobní údaje zákazníků chráníme v souladu se zákonem č. 18/2018 Z.z. o ochraně osobních údajů a o změně a doplnění některých zákonů. Informace o našich zásadách ochrany osobních údajů najdete na webové stránce www.agatanabytek.cz/zasady-zpracovani-osobnich-udaju. - Jaké informace se o mně shromažďují, když navštívím webové stránky Agata S.A.?
Podrobnosti o tom najdete v Zásadách ochrany osobních údajů. - Zpracovává obchod i osobní údaje zadané při objednávce "bez registrace"?
Ano. Osobní údaje poskytnuté zákazníkem, který uskuteční nákup bez registrace, zpracovává obchod za účelem vyřízení objednávky. Výběrem možnosti "bez registrace" zákazník potvrzuje, že se seznámil s pravidly obchodu a zásadami ochrany osobních údajů.
Produkty a služby »
- V čem spočívá služba drobné montáže?
Služba drobné montáže spočívá ve vybalení čalouněného nábytku, umístění na určeném místě, spojení továrními spojovacími prvky a montáži nožiček.
Drobné montáže se nevztahují na:- demontáž nábytku za účelem jeho přinesení k zákazníkovi (kromě odstranění nožiček),
- montáž háků do rohových sedaček a montáž univerzálních rohových sedaček,
- přišroubování kování na nábytek, boky pohovky, rohových sedaček a křesel,
- montáž dekoračních lišt na pohovky a rohové sedačky,
- montáž sedacích souprav typu DL,
- montáž čela postelí typu RELAX,
- montáž úchytů a polic pro skříňový nábytek,
- montáž věnců a korunek na skříňový nábytek,
- vyrovnání nábytku u zákazníka.
Pamatujte však, že "Univerzální rohové sedačky" (viz "doplnující informace" na kartě produktu) zpravidla nepodléhají trvalému spojení do jednoho celku - na tyto výrobky se služba drobné montáže nevztahuje. - Mohu si dokoupit díly daného kusu nábytku?
Internetový obchod agatanabytek.cz neprodává nábytkové díly. Pokud vám však na daném díle skutečně záleží, zašlete dotaz na kontakt - uvidíme, co pro vás můžeme udělat.
Newsletter »
- Co je newsletter?
Zákazníci, kteří navštíví naši webovou stránku, se mohou přihlásit k odběru newsletteru v elektronické formě na uvedenou e-mailovou adresu. Newsletter je virtuální leták se speciálními nabídkami, novinkami, akcemi. Z odběru newsletteru se můžete kdykoli odhlásit kliknutím na speciální odkaz v patičce přijatých e-mailových zpráv, zasláním e-mailu s prosbou o zrušení odběru z vaší emailové schránky nebo kontaktováním naší zákaznické linky.
Názory »
- Mohu zanechat svůj názor v internetovém obchodě www.agatanabytek.cz?
Ano, každý uživatel se s námi může podělit o svůj názor na produkt, prodejní proces nebo funkčnost internetového obchodu díky formuláři na stránce www.agatanabytek.cz/nazory. Jsme otevřeni jakýmkoli podnětům, které pomohou neustále zlepšovat kvalitu našich služeb.